Vorige week creëerden de kinderen hun eigen Wat als? sketch. Wat als kinderen zich als volwassenen gedragen? Wat als er een gat in de aarde was? Wat als meisjes jongens waren en omgekeerd? De acteurs en actrices gaven het beste van zichzelf voor een geamuseerd publiek.

Deze week werd er ook veel gelezen. We gingen eindelijk opnieuw naar de bib, waar we onze eigen boeken mochten kiezen en rustig luisterden naar het verhaal ‘De apenstaarten’ uit het verzamelboek ‘De kikkerbilletjes van de koning’ van Janneke Schotveld. Terug op school koos iedereen een hoekje om in de boeken te duiken.

Woensdag vertegenwoordigden Lleyton en Aditiya onze klas in het schoolteam voor het voetbaltornooi. Een dikke pluim voor hun inzet!