Het waren wat vreemde weken in het 5de leerjaar. Na de klasquarantaine waren nog heel wat leerlingen afwezig. Stilaan geraakt de klas nu weer vol. Op eigen tempo probeert iedereen de leerstof weer in te halen. Ondertussen hebben we ons thema over het Oude Egypte afgerond met een prima toets. Deze week gaan we op wereldreis. Aan de hand van een onderzoekbundel zoeken de leerlingen in hun atlas allerlei informatie over België, Europa, de continenten, het reliëf… Heel wat nieuwe zaken komen aan bod, maar op die manier leren we weer heel wat bij over onze grote planeet.

Kaoutar is één van de winnaars van de Junior Journalistwedstrijd. Ze is bij de beste 20 geëindigd. Een dikke proficiat alvast! Op zaterdag 19 februari mag ze naar de grote prijsuitreiking.