Deze week werden de laatste toetsen afgewerkt. De krokusvakantie komt er snel aan. Tijd voor enkele ontspannende muzische projecten!

Vrijdag tekenden de kinderen halve gezichten, de combinaties leverden heel knappe resultaten op!

Vandaag ontdekten we de stomme film. Hoe vertel je toch een grappig verhaal zonder woorden te gebruiken? De kinderen hielden een brainstorm, zochten een verhaal, verdeelden rollen en kozen attributen. Morgen kiezen we muziek en oefenen we verder.

Volgende week staat in het teken van de boeken van Luc Embrechts. Onze klas won een auteurslezing van Luc Embrechts op maandag 7 maart bij een wedstrijd van de Kuurnse bieb! Met het boekenpakket van de bieb zullen we ons goed voorbereiden op een leuke voormiddag.