Vorige vrijdag deed onze school mee aan de pyjamadag voor Bednet. Heel wat kinderen kwamen gezellig in pyjama naar school. Zo stonden we stil bij de kinderen die lange tijd niet naar school kunnen en dankzij Bednet toch lessen kunnen meevolgen.

Met het mooie weer halen we ook de speelgoedkoffers naar buiten. De kinderen van het 5de en 6de leerjaar zijn verantwoordelijk voor de goede gang van zaken bij het uitlenen van speelgoed in de middagspeeltijd. Nieuw en oud spelmateriaal werd volop uitgeprobeerd.

Vandaag mochten we ook opnieuw naar de bib. Dringend tijd voor nieuwe boeken. We maakten een coole klasfoto op de piratenboot. Terug op school was het natuurlijk zalig om in het zonnetje rustig te lezen.