Na een heerlijke week Durbuy is het nu echt wel nog stevig doorzetten tot het einde van het schooljaar. Deze week stond vol herhalingslessen en toetsen. Een dikke proficiat voor de torenhoge inzet van de klas. Ook in deze hete temperaturen doen jullie je uiterste best. Maar op de foto lijken jullie toch wel erg moe 😉 Daarom sluiten we de dag nu af met een kleine wedstrijd tussen juf en de kinderen. Benieuwd wie eind volgende week de meeste punten gescoord heeft… Morgen namiddag kunnen we met dit weer niet anders dan waterspelletjes doen! En volgende week donderdag staat de verrassingsuitstap voor L5 en L6 gepland. We vertrekken met de fiets maar we houden nog even geheim waar we naartoe fietsen.