Volgende woensdag gaat de scholenloopcross door. Als voorbereiding speelde de klas allerlei loopspelletjes met meester Thomas. Na de zware inspanningen voelde iedereen ook hoe het met de hartslag gesteld was. Nogmaals een warme oproep aan al wie wil om onze school te vertegenwoordigen.

In de klas herhalen we volop de leerstof wiskunde, taal en spelling. Met de weekplanning zorgt iedereen ervoor dat het werk af is op vrijdag. Ook de eerste toetsen hebben we al achter de rug. De kinderen worden deze manier van werken stilaan gewoon en leren zich elk op hun manier te concentreren op de taken.

In de Franse les hebben we het eerste werkwoord geleerd: ‘être’. Iedereen kan al een kort kennismakingsgesprekje voeren. En ook de eerste tongbrekers zorgden al voor hilariteit in de klas.