Vorige week zaterdag gaf iedereen het beste van zichzelf op ons schoolfeest. Onze cowboys van L5 en L6 dansten vol enthousiasme samen op het podium. De blije gezichten vertelden dat iedereen er enorm van genoten heeft. Maar als we dan even op de kalender kijken, zien we dat deze week het moment aangebroken was om aan onze eindtoetsen te beginnen. Deze en volgende week wordt er nog een laatste grote inspanning gevraagd aan de kinderen om te tonen wat ze dit schooljaar allemaal geleerd hebben. Deze week stond al getallenkennis, hoofdrekenen, WO en werkwoordspelling op de planning. Volgende week werken we alles af: wiskunde, taal, spelling en Frans. Op tijd in ons bed, zodat iedereen goed wakker is om de toetsen tot een goed einde te brengen. In de lessen WO hebben we ons deze week verder verdiept in de kinderrechten, de verkiezingen en het bestuur van ons land. We speelden een echt parlement na waarin nieuwe wetten voorgesteld en gestemd worden.