Je hebt het al gezien, er verandert heel wat op onze school. De nieuwe kleuterschool krijgt steeds meer vorm, het 3de en 4de leerjaar kreeg er een mezzanine bij, op de speelplaats ontdekten we de nieuwe slacklines en naast de grote trap staat nu een kleine tipi voor wie graag rustig een boek leest tijdens de speeltijd. Het thema dit jaar wordt dan ook ‘bouwen’. Maandag speelden we met de lagere school een spel rond bekende bouwwerken over de hele wereld. Ook in de klas ging het 5de en 6de leerjaar op zoek op het internet naar antwoorden en weetjes over bouwwerken in een eerste groepswerk. In de lessen wiskunde herhalen we volop de leerstof van het 4de leerjaar. Spannend waren vooral de eerste lessen Frans natuurlijk. We maakten al kennis met notre copain Lucas, qui aime le foot… En we leerden de handige website kennen waar we volop kunnen oefenen met deze nieuwe taal.