Een tijd geleden wonnen L2 en L5 samen de koekjesrace. Als beloning hebben we vandaag de hele voormiddag gekookt en ‘s namiddags gesmuld van ons dessertbuffet!

De kinderen waren verdeeld in groepjes van 4, telkens zowel kinderen uit het 2de als het 5de leerjaar. Zo kon iedereen veel van elkaar leren. De 9 groepjes maakten elk een eigen gerecht aan de hand van een recept: tomaten-courgettesoep, witte chocolademousse, frambozentoetje, appelcake, vanillewafeltjes, fruitbrochetten, bruine chocolademousse, een heuse cocktail en voor iedereen een chocoladeletter.

De leuke en drukke voormiddag sloten we af met een heerlijke kop soep. De grote pot werd trouwens helemaal leeggesmuld. Dankzij de helpende handen van de meisjes uit het 5de werd de klas netjes opgeruimd en was de afwas gedaan. Dankjewel daarvoor! Na de laatste speeltijd vulden we dan ons dessertbordje met al dat lekkers!